27 juni 2023

Droomtafel voor hospice Ter Reede

Dit voorjaar heeft het Hospice Ter Reede de Droomtafel in gebruik genomen dankzij financiële steun van Stichting vrienden hospice WVO Zorg. We bedanken iedereen die de vrienden stichting een warm hart toedraagt en financieel steunt!

De Droomtafel is een interactieve tafel met een multi-touchscreen scherm en bevat meer dan 100 verschillende apps in de vorm van herinneringen, spelletjes, tv-programma’s, leermiddelen en kwissen. Ook een webcam voor videobellen. De tafel is makkelijk in gebruik: zo is de tafel rechtop te gebruiken of plat neer te leggen op een tafel. Door het grote scherm kunnen meerdere mensen tegelijk de tafel gebruiken, maar ook is het mogelijk om individueel met de tafel aan de slag te gaan.

De tafel is er voor gasten die op het hospice verblijven en hun naasten.