12 oktober 2022

Vrijwilligers voor hospice gezocht

Het hospice Ter Reede kan niet zonder de zorg en betrokkenheid van vele vrijwilligers. Helpen bij de de zorg, een praatje maken, een hand- of voetmassage geven, waken, voorlezen en helpen bij het koken; vrijwilligers zorgen ervoor dat het hospice een liefdevolle en warme plek is. Voor gasten én hun naasten.

Er is een vast team van onmisbare vrijwilligers van Manteling en nieuwe vrijwilligers zijn meer dan welkom. De vrijwilligers in het hospice bieden zorg op alle dagen van de week, dus ook in de weekenden en op feestdagen. Zij werken dagelijks in drie diensten volgens een rooster. Er is een ochtenddienst (9.00 uur tot 13.00 uur), een middagdienst (van 12.45 tot 16.15 uur) en een avonddienst (van 16.00 tot 20.00 uur). ’s Nachts worden geen vrijwilligers ingezet.

Bent u betrokken, sociaal, zorgzaam, betrouwbaar en integer? Kunt u goed luisteren en omgaan met verdriet en pijn van gasten en hun naasten? Bent u beschikbaar voor minimaal één dagdeel per week en voor minimaal een jaar? Dan is vrijwilliger worden op het hospice misschien wel iets voor u. Neem dan contact op met Marcella de Vlieger van Manteling via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel (0118) 553 530.