4 januari 2023

Open middag hospice Ter Reede

Hospice Ter Reede in Vlissingen organiseert op donderdag 19 januari van 14.00 – 17.00 uur een open middag. Iedereen die eens een kijkje wil komen nemen, is van harte welkom. De open middag biedt de gelegenheid binnen rond te kijken, de sfeer te proeven en te horen over het dagelijkse leven in het hospice.

Veel mensen willen in de laatste levensfase het liefst thuis sterven. Maar als het zover is, wordt toch vaak voor de veiligheid, comfort en goede zorg van een hospice gekozen. Een omgeving waar warmte en aandacht is voor gasten en hun naasten. Een jaar geleden heeft WVO Zorg een heel nieuw hospice geopend waar plaats is voor 7 gasten. Zowel gasten als bezoekers kunnen gebruik maken van alle faciliteiten van Ter Reede. Hospice Ter Reede is een van de hospices in Nederland met het Prezo-keurmerk (PREstaties in de Zorg).

Vooraf aanmelden voor de open middag is niet nodig. Bezoekers kunnen bij de open middag de ingang Vredehoflaan 370 of Koudekerkseweg 81 nemen. Ook op andere dagen is het mogelijk om, na telefonische afspraak, een kijkje op het hospice te komen nemen. Hiervoor kunt u contact opnemen via 0118 – 448 295. Op de website hospicevlissingen.nl vindt u meer informatie over hospice Ter Reede.

Vrijwilligerswerk

Hospice Ter Reede kan niet zonder de zorg en betrokkenheid van vele vrijwilligers. Nieuwe vrijwilligers zijn dan ook welkom. Iedereen die interesse heeft om als vrijwilliger op het hospice aan de slag te gaan, is welkom op de open middag. Alvast meer weten over vrijwilligerswerk op hospice Ter Reede? Neem dan contact op met  Marcella de Vlieger van Manteling via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel (0118) 553 530.